Sömnproblem - återigen!:(

Jag önskar att jag bara kunde lägga mig ner bekvämt på min säng med ett par mjuka kuddar och somna in direkt, istället för att ligga vaken och grubbla i flera timmar.
Nu hör jag min bror snarka och önskar att det var jag som sov och att jag kunde få bort alla dessa tankar jag har i huvudet.

Tankarnas energi riktas mest mot alla dessa respektlösa människor som finns, en känsla som helt har tappat kontrollen och som oftast handlar om hat/irritation/ilska mot dessa "idioter".

Dom försöker att förstöra genom att trampa in på personens/personernas privata område, att dessa idioter inte kan fatta att det finns en gräns. En gräns som man aldrig ska trampa över, säger man att man är vänner då är man det, men att trampa in på andras privata område gör att den vännskapen inte finns. Då är man bara ute efter en sak, att få den andra på fall så att man kan få ut som mycket information, svar som möjligt och tyvärr så handlar det oftast om att killar vill prata sex med tjejen/tjejerna som har pojkvän/flickvän.
Att vara vän menas inte med att man ska diskutera hur/var/när man hade sex senast, eller om personen är sexuellt upphetsad av något slag. Detta är fruktansvärt fel enligt mig!
Du har ett privatliv, ett privatliv som du ska dela med den du är tillsammans med eller den som står dig närmast, inte till någon annan.
Jag tycker att killar kan vara vidriga svin (rent ut sagt) på msn, oftast är det just msn som är den största community chatten där man kan prata privat med personen utan att någon ser. Jag vet inte vad tjejer känner när de får en kille som börjar prata sex med en och som inte heller slutar utan återkommer med samma frågor dag ut och dag in.
Jag som kille förstår inte hur andra killar kan behandla tjejer så respektlöst, att de kan tro att tjejer vill veta vad de gör framför msn, att det har blivit sexuelltupphetsade under deras samtal...

Tjejer ska behandlas med respekt, de är människor inga sexobjekt..!!

Jag hatar personer som trots att de vet att tjejen är tillsammans med en kille ändå frågar en massa frågor om sex, men ändå kallar sig "vän"...
Att inte ni har någon är ert problem, men gå för fan inte och sabba för andra för att ni är så j¨vla avensjuka, ni är riktiga kräk! Antingen så beter ni er som vänner mot tjejerna eller så avslutar ni kontakten och söker in på en sluten pskysk avdelning, behandla inte tjejer som vänner med förmåner om de inte accepterar det själva, och lär er att respektera att man ska kunna ha ett förhållande utan att ni tränger er på med era idiotiska påståenden, lär er att acceptera ett NEJ!

Tro inte att tjejerna kryper tillbaks till er bara för att ni skriver "förlåt" efter varje mening, missbruka inte orden om de inte betyder något!!

Nu har jag skrivit av mig lite och ska försöka att sova, klockan springer iväg .. !

Natti natti

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: jecka

fan va bra du skriver :D puss på dig!

2009-05-12 @ 09:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0